Archive for May 8th, 2008

UIMITOR!!!!

May 8, 2008

Aseara in urma unui mesaj primit de la Dan Santimbreanu, am citit pe blogul acestuia de cazul lui Lucian Buzduga. Luci are 16 ani si pe data de 1.05.2008 a fost diagnosticat cu craniofaringiom dezvoltat langa glanda hipofiza – o tumora care creste si apasa pe creier, hipofiza si nervii optici.

 Este revoltator cum aceste tumori lovesc persoane atat de tinere.

Astazi am vorbit la telefon cu fratele lui si am descoperit foarte multe asemanari intre cazul Anei si cazul lui Luci. Amandoi au aflat cumplita veste pe data de 1 doar ca la diferenta de 1 luna………., familia lor se pregatea deasemenea de nunta in aceasta perioada………., tot in urma unui control oftalmologic a fost indrumat catre RMN, si lista continua. Pe langa aceste asemanari am aflat ca avem si cunostinte comune, colega mea de munca il stie pe Luci de cand avea doar cativa anisori.   

Au luat legatura ieri cu D-na Narcisa Tancu care a trimis rezultatul analizei RMN in Germania si acum asteapta raspunsul doctorului.

Cu siguranta operatia este costisitoare si fara ajutorul nostru Luci nu poate ajunge acolo unde medicii fac minuni.

Apelez la bunatatea voastra si atasez cuvintele unui frate indurerat.

Numele meu este Silviu Buzduga si am 27 de ani; 

 

pana acum cateva zile ma consideram un om fericit  pentru ca oamenii pe care-i iubesc sunt sanatosi si mereu alaturi de mine; dar vestea ca fratele meu mai mic este foarte bolnav a cazut ca un traznet peste noi toti.

 

Luci, care are doar 16 ani, a fost diagnosticat cu o tumora cerebrala care-l chinuie cu fiecare zi ce trece: un craniofaringiom dezvoltat langa glanda hipofiza – o tumora care creste si apasa pe creier, hipofiza si nervii optici; daca nu este operata de urgenta, fratele meu risca sa-si piarda vederea.

 

Totul a inceput acum cateva luni cu dureri intense de cap care apareau aproape in fiecare zi; apoi, scaderea acuitatii vizuale: Lucian nu mai vedea bine, nu mai putea citi si totul devenise foarte obositor. Dupa vizite la mai multi medici pentru a obtine un diagnostic am ajuns sa facem acel RMN care ne-a adus cumplita veste.

 

Lucian este un baiat inteligent, ambitios si cu un suflet mare; i-am promis ca voi face tot ce-mi sta in puteri ca totul sa fie la fel de frumos si de bine ca pana acum.

 

Dumnezeu ne va ajuta si asa va fi.

 

Conturile lui Lucian sunt urmatoarele:

  

 RO14RZBR0000060010379238 – Euro

 

 RO95RZBR0000060010379235 – Lei

 

deschise la Raiffeisen Bank, Bucuresti, sucursala Unirea

 

titular conturi: Buzduga Vasile (tatal lui Lucian)

 

Nr. tel:  Silviu Buzduga (fratele) – 0724 287 231

            Vasile Buzduga (tatal) –  0723 960 433

            Ioana Buzduga (mama) – 0720 539 789

 

Din nou in tara!

May 8, 2008

Stiu ca nu am mai scris de ceva timp dar niciodata nu e prea tarziu.

Dupa un drum lung si obositor, Ana a ajuns acasa la bunici duminica trecuta. Din cate am vorbit cu ea se simte bine….. e un pic obosita ….mai are si dureri de cap …….. dar e fericita ca este acasa rasfatata de bunici.

Continua tratamentul prescris de medici si peste 3 luni este asteptata la un nou control in Germania.

Am aflat ca este posibil sa ajunga sambata in Bucuresti. Ce ma bucur!!!!!!!

Iubita te asteptam cu drag si muuuuullllta nerabdare.